På liv och jävla död

Hemkommen i välbehåll från Olles. Trevlig kväll med random, trevligt folk. Dock alldeles för nyktert för att va en onsdag på ett lov, men hey, jag är duktig flicka! Och vad gör jag när jag kommer hem? Kläderna ligger som ett pärlband från ytterdörren till sängen, myskläderna är på, filmen är redo på vlc när jag blir sugen och deppmusiken är på. Livet är framför mina fötter, dock har jag fortfarande ont i dom sen i torsdags. Så jag lugnar ner mig lite, lutar mig tillbaka i mitt kudd- och filtparadis i sängen och känner lugnet.
Två fina citat först bara, från vår käre Lasse L såklart.
Du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar

Jag vet vi var unga och somliga vill kalla oss för dumma
men jag saknar vår naiva blick och att varenda känsla var på liv och jävla död

På liv och jävla död var det, folks!

Evelina goes älska med sängen, you should try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0