Klippklipp

Tihi, jag fixade till min sidecut! Har varit hos min kära vän Jersqa ikväll. Vi har snackat skit, catchat up och bakat kärleksmums, gaalet gott! Åt smet + kakor så jag typ mådde illa och såg gravid ut i vecka 31, asbra. Nu tänkte jag plugga lite filosofi, men kom på att klockan var för mycket och att jag egentligen borde hjälpa bror med firman. Så jag va snäll och gjorde en ordentlig kraftanställning och sorterade, gick igenom fakturor/påminnelser och räknade ut inkomster + utgifter denna månad. Åh, jag älskar sånt där! Typ mitt drömjobb, förutom lärare då. Imorrn måste jag verkligen hetsplugga till provet. Lär dock sluta på olles, ehe..
Godnatt bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0