Inte helt okej förmiddag

Igårkväll fick jag ett samtal 23.19. Vem fan i hela jävla helvetet ringer nu? tänkte jag och tryckte på "ljud av". Sen ringer det igen.. VAD FAN ÄR DET NU?! Agnes.. Aha, kanske ska svara. Jag snackade lite om kvällens bravader och om hur dumma i huvet vissa människor är. Jag hade skrivit till henne "ring mig sen" innan jag loggade ut på msn, men jag låg fan och SOV när hon ringde. Lite irri. Men aja, sen kom hon på en superidé. Att gymma på morgonen. Ja, vi bestämde så. Vi gymmar på draggen efter första lektionen. Massa tjejsnack, aggressioner, uttryck som "fittihori" och stress har förmiddagen bjudit på. Väldigt spännande.
Sammanfattningsvis:
Man kan inte lita på någon i hela världen, alla är fitthuven och kommer bara förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0