Godmorgon

Ska snart bege mig till bussen mot mimer/hogwarts, måste först bara berätta om min mardrömsnatt. Inatt får jag sms typ halv 2 "kan du köra oss? snälla snälla". Eh, vad gör jag? Stänger av telefonen och somnar om. Två timmar senare (alltså halv 4 på natten) plingar det 268 gånger på min dörr och jag höll på dö/döda någon. Då var det visst två människor utanför som va ganska sugna på att få komma hem med hjälp av mig. Tack Rolle för att du var mitt moraliska stöd och för att din kyla höll mig vaken på vägen hem.
Ps. jag har nu avinstallerat ringklockan Ds.

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAHAHAHAHHA

2010-04-22 @ 17:24:52
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0