Förunderligt

En hel skoldag är förbi. Jag har varit förvånansvärt trött, förutom på svenskan då jag nästan inte orkade mer. Nu känner jag dock att tröttheten håller på att äta upp mig inifrån. Men jag har icket tid med sådant trams. Här ska skrivas pa100 tills ögona blöder, jag spyr och allt socker i lägenheten är slut!
Har även insett att jag faktiskt kan ta tillvara på små ljusglimtar. Förklaring lyder: mitt i allt kaos och all drama som är på gång, så kunde jag verkligen njuta av det halvt värdelösa vädret till tonerna av Red Hot Chili Peppers - Scar tissue. På något sätt så gör den mig typ glad. Och på något sätt är jag lite nöjd med min tillvaro. Det är förunderligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0