Föräldrar på besök

Jag vaknade för typ en timme sen, eller egentligen så tvingade jag upp mig själv för att inte sova bort hela dagen. Det går inte riktigt bra för mitt lag, det fanns inte ens smör till mina mackor som jag skulle äta till frukost. Inte ok. Så jag åt mackor utan smör, äckligt. Nu fick jag veta att min mor&far kommer hit om nån timme eller så. Och vad händer då? Panik. Föräldrar som har så städat och fint i sitt otroligt ombonade hem kontra sviniga ungdomar som kanske inte orkar städa hela tiden. Just nu tycker jag att det är ganska städat hos oss, men min mamma skulle nog svimma lite. Äsch, dra fram dammsugaren och sluta klaga, kärring. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0