Fint

Förlåt för det flitiga bloggandet, MEN som ni säkert förstår så finns det begränsat med aktiviteter här ute på landsbygden. Men vad fan gör det när man har en kall öl, en bastu, delar av en fin familj, mat i magen och min nya kärlek (?) Lasse Lindh!
Fick erbjudande att följa med ut och kriga ikväll också. Trots gårdagens bravader så känner jag mig taggad på att ge mig ut i dimman igen, men eftersom jag befinner mig 12 mil från vårt kära Umeå så blir det svårt.. Jag är dock nöjd med lite påskgodis i soffan och kriga med mina ögonlock som trots mitt goda humör tycks vilja ge upp..
Ett tips: sola inte för länge första gången man solar för säsongen.. Då ser man ut som mig. Hädanefter kan ni kalla mig Kräftan.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0