Filmkväll

Söndag, då är det filmkväll. Dock blev det inte med min bror, som planerat, utan suget för jämnåriga vänner tog ett övertag och efter att åskådat en fet torsk för Whitetrash så styrde jag mitt skepp mot Sofiehem. En Wallander-film, cola, chips och massa popcorn senare var vi bara tvungen att ta oss en sväng förbi söndags-olles. Vi kan då dra slutsatsen att jag varit på krogen fem kvällar av sju denna vecka, och hur jävla galet är inte det? Men vad gör det när man är ledig imorrn (idag) och på tisdag? Vi kan sammanfatta veckan med två ord: Drama. Utekvällar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte glömma ostkrokarna!!!! l0l

2010-04-26 @ 13:38:08
URL: http://ragoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0