EH ASPIGG

Klockan är ju 08:23.. Jag har alltså sovit ungefär 5 timmar. Knappt. Jag låg nämligen vaken hur länge som helst för att jag inte kunde somna. Har sovit cpdåligt också, bara drömt om poliser! Jag är en riktig zombie just nu, men det är fan självförvållat. Gud vilken mysig hemmakväll det ska bli ikväll, ska sova som en galning i soffan! Först ska jag bara göra bort ett prov.. Gud vad kul. Sen gäller verkligen pa100 alltså, måstemåste börja komplettera skiten, ska ju typ in om en vecka.. (!!!!!!!!) Ah, jag måste skaffa bilder, jag vet att inlägg blir tråkiga utan bilder. Jag måste faktiskt visa en liten smygis som jag pysslat med, får visa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0