Ebba tycker till - stenhårt

Jag sitter och är galet arg just nu. På människor såklart. Och detta måste ut. För det första måste jag bara få säga att vissa gånger är jag orsaken till saker/konflikter/bråk/intriger/kalladetvadfannivill för att jag är för naiv, godtrogen, blåögd och bara allmänt cpskadad. Fast det är fortfarande inte okej att va ett jävla ASS, det är det aldrig. MEN lite mer okej om jag är dum i huvet, men då ska man va pure ass. Det är galet, äckligt, vidrigt, fult att hålla på och ljuga en i ansiktet, det kan vara det värsta ever. Komma med en massa äckliga jävla smör-kommentarer och bara snacka en jävla massa bullshit för att sen komma tillbaka och visa en annan (den rätta) sidan av sig själv. Då blir man bara äcklad och vill döda folk. Inte folk, dig. För att du är socialt inkompetent och ett jävla skämt.
Sen måste jag bara få uttrycka ännu mer ilska. När man verkligen försöker och försöker för att få en relation att gå ihop, spelar ingen roll vilken relation det är. När motparten verkligen vet att man försöker, och typ spottar på en tillbaka genom att bara irritera en och typ vara dryg. När ska folk växa upp och skaffa sig ett liv? Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0