Don't you know you should love me for my inner?

Ikväll kör vi rehab, på riktigt. Det blir lite städning, plugg, tv-mys i soffan och TIDIG kväll i säng. 8.20 ska vi vara pigga och krya för skrivdelen i NP i Svenska B. Taggat. Kan bero på att jag är trött, men jag är bara jätteless på allt. Allt och alla. Allt från att plugga till att vara femte hjulet. Vad gör vi då? Ser tillbaka på alla underbara stunder som gör att man flinar till och fnissar lite extra när man ska sova och alla fina människor man upptäckt. Sen ser jag framåt på min flytt, att börja om, från scratch denna gång. Allting kommer lösas och bli bättre igen!
Kolla vad glada! Nu kör Ebba ett stenhårt ryck och blir människa igen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0