Damn girl

Ibland önskar jag att jag inte bara hade systemkamera, utan en kompakt också... Varför? Igår var den roligaste kvällen på länge, väldigt mycket röj, väldigt många nya ansikten, väldigt bra musik, VÄLDIGT snygga skor på mig/ont i fötterna. Då vill man på något sätt föreviga ögonblicken för att kunna titta tillbaka på dom när man är 45+ och närmar sig medelålderskris och måste påminna sig om hur wild and crazy och roligt liv man lekt. Hur då, undrar ni. Bilder säger jag. Dumt. MEN jag ska sneaka åt mig några bilder från någon (Agnes) och lägga upp.
Det bästa med hela kvällen igår var (nästan) friscomålet på max som jag tog hem och åt i soffan. Då undrar ni hur det gick till. Jag har nämligen universums bästa syskon och min kära bror hämtade mig och körde hem mig. Tack Gud för syskon!
Nu ska jag nog få i mig mat, må mindre illa/ha mindre ont i magen och typ åka hem till min älskade skog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0