Bortglömda bilder

Ohoho, ursäkta mig, men jag ska gå ut och ta en långpromenad innan jag ska börja göra västerbottensostpaj. Jag tänkte då lägga in lite Lasse L på telefonen, och då började jag kolla på bilder och var bara tvungen att lägga in lite innan jag tar på mig joggingskorna!
Exakt såhär såg det ut när jag kom hem en sen natt (från Agnes bdayparty). Bakismat OCH fyllemat på samma gång? Min bror & crew är för roliga!
Jag och den mytomspunna Linn Landström på 5ive efter Lillemors 19årsfest.
En helt galet rolig kväll och det jag minns mest var LINN, seriöst snack och hemlisar, toaletter, prata norska och typ åka bil och skratta ihjäl mig. Damn vilken bra kväll det var, inte minst för att vi va så snygga!
Påskägget som jag och Robin hittade. Blir du avis, Tjankan?
Och varför inte en ful posebild på mig själv där jag ser ut att gråta? Fint, va? Ja jävlar.. Observera min konstiga ögonfärg!
Nu ska jag GÅ. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0