Always stay cool, like a lady

Vaknar upp med halsont och värk i hela jävla kroppen. Verkligen ont överallt. Så, idag har jag STOR anledning att ligga och tycka synd om mig själv, vilket jag ska. Jag har två halvätna burkar ben&jerrys, paj i kylen och tv+dator. Detta kan bli en bra dag ändå. Såna här gånger saknar jag min kära mor, som kommer in med te och mackor, lagar precis den mat man vill ha bara för att man är sjuk. Mac duger inte riktigt, han tycker mest att jag ska sluta gnälla och gå ut och arbeta. Typ. Men, jag tillhör en annan generation, vi är lata. Så är det bara. Och nu ska jag kurera mig med glass och uppvärmd mat.

Listen to the songs and learn to sing along, on the radio, radio.
Got fire in my eyes and boys by my side, they're mine you know.


Dessutom har jag fått höra att du lever. Du finns faktiskt. Jag som försökt verkligen tro att det bara var en hemsk, overklig mardröm som absolut ingen ska behöva uppleva. Men du visar livstecken, och allt spelas upp igen. Och den här rädslan som jag bitvis försökt äta upp, den börjar växa igen, nu när jag vet att du finns. Inte alls så långt ifrån mig heller. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0