Vi testar en gång till.

Det är söndagkväll. Jag bestämmer mig för att börja blogga igen. Det blir nog awesome, för jag gillar att skriva. Skiter dock fullständigt i om någon tok läser detta.

Ikväll ska jag:
- dricka cola/oboy och äta mackor
- plugga psykologi en liten sväng
- läsa ur mina två böcker
- eventuellt se Flyga Drake igen
- komma i säng tidigt

Det jag hellre skulle vilja göra:
- kolla på disney-filmer
- duscha i en timme ungefär
- läsa ur böcker som jag faktiskt VILL läsa och inte MÅSTE läsa till skolarbeten
- greja med fotoalbumet
- mysa i soffan och kolla på tv med broder
- inte känna mig tvingad att sova en viss tid
- kliva upp när jag vill imorgonbitti

Yeah, i wish..
Nu ska jag dock börja beta av den första listan, och lyssna på ännu mera Lars Winnerbäck. Nya skivan är ju underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0