Tristess.

Klockan är nu alldeles strax nio, har jag gjort det jag skulle? Nej. Typ endast den första, the only one which wasn't particularily necessary.. Men ändå, det här med att läsa ur en bok och försöka lära sig all skit som står på dom där 40 sidorna känns inte särskillt lockande, så jag gav upp.

Actually, I should probably study a little bit longer, but it does not feel attractive enough for me to bother wasting anymore time on it though I rather prefer Lars Winnerbäck and my awesome books! Moreover I feel quiet tired and would not be that disappointed if I could go asleep pretty early tonight because I have to get up earlier than last week.

Nu ska jag nog gå och duscha och värma mig lite innan jag ska krypa ner i sängen.
Slutligen måste jag få citera Lars: Somna inte osams med dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0