"Jag önskar att jag va en sån', som inte tänker alls"

Ja, en ny dag. Jag är så otroligt fantastiskt trött och hade verkligen velat vakna upp bredvid mitt hjärta. Men detta funkar ju också. Egentligen är jag för trött för att skriva/tänka. Ble. Igår fick jag veta (apropå ingenting) att hela min familj kommer hem till begravningen! Det var inte igår hela familjen var samlad kan jag tala om. Lycka! Melissa Horn har spelats på min spotify hela natten, helt sjukt vilket bra album hon släppt! Jag hängde inte ens en med att hon skulle släppa nytt.. Men det är hur som haver jättebra och jättemysigt.

Dagens första lektion är Mat till vardag och fest. Jag är absolut inte taggad.. Saknar mina sovmorgnar.. Vem vill ställa sig kl 8.20 och göra kycklingsoppa? Jag som kräks ifall jag nästan ser mat på morgonen..

Igår försökte jag till och med göra något nyttigt! Jag började läsa igenom sv-häftet (orkade med ca 3 epoker), och började läsa artikeln vi fick i läxa i religion (orkade läsa rubriken..). Jag la mig i sängen och såg på The kite runner som förvisso är till viss nytta.

Avslutar inlägget med ett citat tillägnat mitt hjärta:
Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0