Cpsjuk

Nu har bubbis farit och lämnat mig åt mitt öde. Panik-smsade C, men hon hade inte tid.. Så ensam är jag, det är nåt som är säkert.

Idag har energin tagit slut ännu mer, snart två dygn utan mat.. Dock fick jag smaka på frasses, fett!! Men det kom lika snabbt upp igen. Fy tusan vad jag vill äta. Beordrar alla andra att äta en extra portion lunch åt mig, bara för att jag inte kan. Nej, vatten är det som gäller för mig. Hurra..

Idag använde jag verkligen upp min sista energignutta för att åka in till stan och klippa mig och sen svänga förbi skolan för att tömma skåpet. Woho, no more Dragonskolan! Blev åtminstone nöjd med håret, även om jag ser ut som ett lik i övrigt. Sen har T varit mitt sällskap hela dan, även om jag mest varit sur, grinig och ledsen. Han är guld ändå.

Nu ska jag packa för att åka hem över lovet och sen sova tills broder kommer hem så att vi kan åka..
Godnatt.
/ Liket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0