Bra eftermiddag!

Om en halvtimme kommer nog min kära granne förbi med lite käk. Oj, vad värdefullt! Nu har jag suttit och skrivit ner hela häftet vi ska kunna till sv-provet imorgon i form av stödord! Så nu är det bara att träna! Sedan måste jag ta tag i min engelska-uppgift och lite religion! Det bör gå vägen!

I eftermiddag har jag varit galet hurtig! Städat och pysslat lite i köket, bakat scones till eftermiddagsfika och det där skolarbetet. Känner mig riktigt nöjd! Jag hoppas verkligen att jag kan ta en lite minipaus ikväll och se en film innan jag somnar. Ska ju upp kl 6 imorgon om inte storebror orkar skjutsa mig till körskolan.. Börjar bli lite less på att inte ha sovmorgon varje dag längre.. Oj vilket onödigt pladder detta inlägg blev!! Jaja, jag och spotify fortsätter plugget i väntan på mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0