10 dagar kvar!

Idag är det måndag, d.v.s. första dagen på en ny vecka. Höstlovsveckan! Jag sitter med min tekopp och min påbörjade virkade mössa. Så påbörjar jag mitt lov. Alldeles strax ska jag ta mig en kräm-tallrik och en smörgås. Sen ska jag packa ihop lite grejer, klä mig, fixa håret o.s.v. Halv 1 åker jag mot Bjur med min granne. Har jag tur får jag även åka tillbaka med henne. Jag ska ju nämligen till tandläkaren idag! Usch.. Sen åker jag tillbaka hit och dolar på, sen ska jag åka buss hem till Umeå halv 7! Mysa i storstaden några dagar innan jag beger mig söderut som moster! Åh, har ju faktiskt saknat den lilla parveln, även fast det bara var 2 veckor sedan jag såg honom sist!

Äsch, all snö är borta och det lär knappast vara en endast liten gnutta i Umeå.. Värdelöst! Jag måste leta fram en bok nu också, blev så lässugen igår när jag läste The Kite Runner!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0