Peter Jöback

Han ljuder i mina högtalare just nu. Väldigt högt så att jag inte ska känna mig så ensam. Lite roligt att jag ringde två människor, plus min bror, och bjöd på middag, men fick ändå äta själv, haha. Jag har ikväll städat hela lägenheten till ljuvlig julmusik av mannen, myten, legenden Peter Jöback och satt upp julgardiner och adventsljusstakar och julstjärnor och lite alltmöjligt. Fick såna otroliga jävla julkänslor att jag började gråta av Peter Jöbacks låt Snön föll. Helt otroligt amazing! Vill bara sitta i min soffa med en kopp varm choklad och en filt och lite sällskap och mysa tills jag dör! Så känns det. Är på värstavärsta myshumöret! Vill att det ska snöa och ha nån i handen så jag kan gå ut och ta en promenad och fånga snöflingor med tungan. Åh, det påminner mig om den gången jag och Charlotte gick hem från brinkis och fulade oss, det var mysigt. Lyckokänslor! När ska vi göra så igen, Klappis?

Ja, sammanfattningsvis har jag haft en mysig men otroligt ensam kväll som börjar gå mig på nerverna! Äsch, man ska väl genomlida detta också, ble. Nu blir det 24 min ingenting och sen Paradise Hotel, hoho! Tjing!

Btw, Agnes är bra!

Kommentarer
Postat av: klappis

Det måste ju bli snö först ju!!

2009-11-24 @ 11:03:31
Postat av: Klappis

HAHAHA, kommer du förresten ihåg hur överjävliga vi såg ut efter?

2009-11-24 @ 11:04:08
Postat av: evelina

HAHA jag har kvar bilden, kära du!

2009-11-24 @ 16:20:46
URL: http://evlinprssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0