Lesshet

Jag är less, trött, orkeslös. Orkar inte laga mat. Orkar inte ta tag i det jag borde. Orkar verkligen inte kliva upp till skolan varje dag. Min kropp sa ifrån imorse, jag vaknade inte ens av min egen väckarklocka imorse. Så jag sov till 10.37, var på skolan 11.02. Bra jobbat! Är verkligen less på allting, vill få in lite rutin i livet, vill få sova lite, vara pigg på dagarna. Blir skönt som fan att åka hem i helgen, vila lite, fota lite, mysa lite, hoppas på snö!

Jag och Agnes gjorde bort psykologi-redovisningen idag, check! Men vad gör det för skillnad när man ändå har 500 andra grejer som ska göras? Nu är det väldigt mycket klagomål här, men do i care? No. Jag är less, jag får klaga. Ikväll ska jag nog se på Shrek 2 tills jag somnar, den gör mig glad. Fantastiskt glad. Jag måste laga mat nu också, men..det känns otroligt jobbigt.

Justja, ännu en update! Jag var ju på broders innebandymatch igår, Whitetrash vann igen med 4-3. Riktigt bra match faktiskt, hände grejer, spel från minut 1, skott på mål, bättre backarbete och så vidare. Grabbarna hade helt klart shape:at upp sig sedan förra förlusten, den tog nog lite för hårt!

Jaja, nu blir det köttfärs och makaroner, plugg, bok, film och SOVA! Tjing!

ps. kör en no-msn-kväll igen! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0