Ledig kväll = lugn och glad Ebba

I söndags åt vi tacos hos oss och det blir som vanligt jättemycket rester över, även fast vi bjöd in A. Iallafall så snörde jag ihop allt, skar upp lite mer tomater och tada! En liten "tacosallad" med lite alltmöjligt i! Tycker det var påhittigt iallafall, hihi! Nu ska den avnjutas i total ensamhet och helt stressfritt!

Ikväll har jag absolut noll att göra! Hur skönt som helst! Ska verkligen njuta av kvällen framför tv:n, datorn, kolla film, kanske gå och köpa godis, chips eller nåt, tända ljus, packa lite inför hemresan imorrn och BARA göra saker jag VILL och absolut inte de saker jag måste! Detta kan bli en bra kväll, som förövrigt påbörjas med Paradise Hotels säsongsstart på datorn, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0