Kvällsjogging!

Jag blev impulsiv och tog på mig träningskläderna och joggingskorna och for ut och sprang. Det var otroligt skönt även fast det var jobbigt som attans! Har ju kanske inte bästa konditionen och mina knän/fotleder tar ju stryk också.. Men det var otroligt skönt. Jag tänkte såhär: en joggingtur/promenad måste ju vara jättebra för att reda ut alla tankar och tänka lite klarare än när jag sitter i mitt rum och typ stirrar in i väggen och lyssnar på sorgliga kärlekslåtar. Det brukar ju oftast va så också, att man sorterar tankar när man rör på sig. Men för mig blev joggingturen en liten flykt, en stund för mig att tänka på något annat. Det var jätteskönt. Nu längtar jag efter min födelsedag och middag med mina föräldrar+broder. Det kommer bli hur mysigt som helst, är galet nyfiken på vad jag får för presenter! Sen ska ju mina fina, bästaste vänner komma innan och fika med mig, dom är bäst. Jag älskar er!

Ikväll blev jag erbjuden att följa med och springa på stan imorgon efter skolan, perfekt! Åh, vad jag längtat! Också ett sätt att tänka på något annat! Det är ju helt underbart nu när vår nya skola är granne med stan, hihi. Jag längtar även till på fredag, en helkväll med massa favoriter. (Jag vill jättegärna ha dig där, du är fortfarande en av favoriterna!) Det blir nog otroligt perfekt, är sjukt positiv iallafall! Känns som att födelsedagsfirandet är så planerat att ingenting kan gå fel! Nu ska jag sova!

Avslutningsvis: Min bror är bäst i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0