Inatt

Inatt drömde jag så sjukt, något så underligt så jag blir bara förvirrad. Fick dock bekräftat till 500 % att jag ändå söker, jag har inte gett upp.

Frosten ligger som ett täcke över gräsmattan och åkern, och solen lyser!! Har precis sett klart senaste avsnittet av Mammas pojkar och håller med Jane till 110% om någon är insatt? Bara äckliga vider-blondiner och Jane.. Och Martina då, hoho. Åt precis frukost så nu håller min mage på att strypa mig inifrån, kul! Hade ju faktiskt tänkt att kliva upp tidigt för att hinna skriva lite PA innan jag skulle fara till Stina, meneh... så blev det inte nej.. Råkade fastna vid datorn och sen ville inte va med längre så jag somnade typ halv 4, great! Aja, nu är jag vaken och pigg som en mört iallafall!

Nu måste jag gulla mina päron för lite skjuts, (åh vad jag längtar till körkort!!) tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0