Hemresa

Det är fredag och jag väntar på att få åka hem till mitt älskade träsk. Favoritflickan från Mjösjöby ringde idag också och gjorde mig jätteglad och sa att hon också skulle hemåt i helgen, så jag drar nog dit en sväng imorgon! Här går Lasses spellista från igår på repeat och hög volym. Ville aldrig åka hem igår, var bara för underbart bra! Har kollat igenom bilderna också, skitbilder, men två bilder på min Johan Persson blev bra iallafall, hihi! Råmys.

Helgen kommer spenderas som följer:
- en stund med Stina på lördag
- teoriplugg
- pa100-plugg
- lite stickning (egentligen massor)
- bara ta det lugnt!

Blir nog sjukt bra, ser fram emot att sova 1timme och 40min på bussen, tjoho!
Har för övrigt bestämt mig för att vaccinera mig mot svininfluensan, för mosters ögonstens skull!

Nu ska jag packa ihop lite och dunka Lars W tills jag ska börja dra mig mot stan, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0