Förlåt, men jag fick inte skriva av mig nog.

SEN måste jag få säga att människor är på riktigt retarderade. Eller är det jag som är helt sjuk i huvudet och inte märker grejer? Antingen är ni sjukt bra på att bara spela nån annan jävla människa eller så är jag så godtrogen och naiv att jag tror att alla människor är bäst i världen.

När ska jag någonsin lära mig? Hur många gånger är för många? Tål man att bli sårad hur mycket som helst? När kommer jag gå i bitar? Det låter helt självklart att man inte tål hur mycket som helst. Min magkänsla säger mig att sprickan inuti mig redan är gjord, och om fler ställer sig och hoppar på mina känslor igen så går det sönder. Jag förstår inte hur jag kan vara så dum, att liksom bry mig och känna empati och sedan bara få en jävla käftsmäll tillbaka. Det är för mig totalt obegripligt. Någon gång bör jag väl lära mig? Det känns som att jag verkligen borde vända mig själv upp och ner och bli egoistisk, inte bry mig om någon annan än mig själv. Det känns som att det skulle vara det bästa. Men hur jävla bra skulle det gå med den mentaliteten jag har? Inte alls, kan jag säga redan nu.

Jag hoppas att någon mår bra av att man beter sig så.

# Jag är otroligt sentimental, passionerad, öppen och blir sårad ungefär 19297346ggr om året.

Kommentarer
Postat av: Wonkis

Det gäller att fatta det direkt, några enkla universiella sanningar. Ju längre det tar att inse, desto fler gånger blir man sårad.



- Godtrogenhet leder alltid till att man blir sårad, lita aldrig på NÅGON i denna kalla, ruttna värld, eftersom VEM SOM HELST (menar det) kan sticka kniven i ryggen på daj, om denne har en tillräckligt bra anledning.



- Ingen bryr sig om dig, eller hur du mår, eller dina problem, sålänge det inte innefattar personen ifråga! Berörs personen av det, så bryr den sig, annars ALDRIG.



- Hela våran värld är uppbyggda av lömska kuksugare, som gör vadsomhelst för att vara på toppen av båten när den sjunker.. They will actually fellate until they get what they want, then they'll kick you in the crotch and leave you for the hungry pigs.



Damn, jag borde börja blogga igen!

2009-11-11 @ 00:16:44
Postat av: My

Meh ! asso om nån är jävlig så ska jag fan ta ett "snack" med dem!! :O

2009-11-12 @ 16:50:47
URL: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0