Dåligt humör, nanting

Jag saknar snö mest av allt nu i hela världen! Jag är LESS som FAN på detta jävla pissiga helvetesregn!!!! Blir fan galen snart! Man lyssnar på julmusik, blir vidrigt glad och sen typ: NEJ det regnar ute :D:D:D:D:D Ska fan stämma dom jävlarna..

Nog med gnäll, eller nej förresten, fan heller! Jag måste få gnälla på att jag är sjuk, att det suger, att jag är less på att va ensam, att Hemkola ger mig tandvärk för att den är så jävla SEG, att det aldrig går något bra på TV, att jag verkligen inte har lust att gå tillbaka till skolan, USCH.

Ja, gnäll-ebba har varit framme och förpestat vardagen. Nu ska jag dricka vatten och äta godis till jag blir glad. Bajs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: det står puffis jaa o jättekul vare hahahaha!

2009-11-24 @ 18:01:53
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0