Dålig uppdatering!

En av de sju dödssynderna, helt klart! Hade trevlig helt i alla fall! Mysigt folk, mys allting! Ligger väl lite efter i skolan, men det känns helt okej. Orkar liksom inte ta tag i nånting, vill helst bara ligga och sova! Mjau.. Annars så har jag inte så mycket att skriva, behöver inte riktigt skriva av mig!

Eller justja, jag har börjat läsa lite franska igen! Saknar det som jag vet inte vad! Det är så sjukt roligt, vackert, underhållande, intressant, ja franskan har allt! Har hittat en ny fransk favorit-låt Quelqu'un m'a dit - Carla Bruni, huuuur bra som helst! Upptäckte den i 500 days of Summer som jag och Agnes såg idag på håltimmen, helt ovärt slut, hatar den!

Ja, nu ska jag typ se en wallander-film och försöka sova, tjing och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0