Blogg-VM på raden längst bak!

Yesyes, jag och A kör ett litet blogg-race på psykologilektionen.

Dagen har sett ut som följer:
Somnade INNAN 12! Ja, jag vet, det låter otroligt men det är sant!
Var dödstrött när jag klev upp. Även fast jag inte klev upp förrän kl 9..
Blev av med mina skulder till klasskompisar.
Åkte bil med Tor och Agnes på lunchen och fick äntligen hem min moppehjälm och min t-shirt från Tor! Ja, det var ca ett halvår sen han lånade det, haha!
Gick till Pressbyrån med Agnes och Erik och fick kanelbulle och te, mums!

Nu ska jag vänta ut att dagen ska ta slut på psykologin och naturkunskapen.. Ikväll blir det film hos C, hur länge sen var det? 1,5 vecka sen jag överhuvudtaget sen var där. Rekord? Blir nog en tidig kväll ikväll eftersom jag måste hem och grejja lite, lämnade kvar lite skit (typ disk och sånt) igårkväll!

Förövrigt, våra skolvärdar är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0