Äggigt

Mår man som ett ägg får man göra sånt här!

Är du kär?
det skulle väl va i min säng då, eller i dansbandskampen!
Är du en sportfåne? verkligen inte, bara sitta framför tv:n, det bästa som finns är vinter-os!
Är du likgiltig? hoho verklige inte
Är du röksugen? inte alls just nu, jag skulle nog typ spy då..
Är du rik? i jämförelse till övriga världen, ja. annars, nej
Är du fattig? nejnej
Är du trött? omänskligt sliten
Är du shoppingsugen? just nu vill jag bara ligga i soffan och mysa!
Är du töntig? helt klart!
Är du ressugen? jättemycket!
Är du skolsugen? nä, kan jag inte påstå..
Är du irriterad? inte just nu faktiskt
Är du festivalsugen? jag vill se lasse ^^
Är du alkholsugen? to hell with alcohol..
Är du saknad av nån? Ingen aning, det tror jag väl inte!
Smeknamn? evve, ebba, brölis, kötthuve osvosv
Bästa åldern? typ 18-30
Bästa tidningen? bra fråga! jag läser fan aldrig tidningar..
Hur sminkar du dig? lagomt, om jag inte vill va extra fin!
När stal du senast något? no comments
Hur många timmar sov du inatt? från 7 till 11, you do the math
Vilken film såg du senast? öh, det var nog Wallander - Prästen
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se tydligen?
Vad sa du senast till vem? typ nåt i stil med: JA vi måste se hockey, ditt ägg! till brorsan
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från jersqa, det stog Fika på stan?
Vad gjorde du i förrgår? jag fyllde år, hade världens bästa dag och bjöd på födelsedagsfika!
Vad har du gjort idag? vaknat, mått illa, duschat, sett på vänner, gått till frasses, ätit mat osv
Vad ska du göra idag? så lite som möjligt tills mamma o pappa kommer!
Hur många msn-kontaktetr har du? 263 stycken
Vilket land besökte du senast? öh, thailand 2001 blir det väl, haha..
Hur många snälla känner du? det vet man aldrig, men ganska många tror jag!
Vad såg du senast på tv? karjala cup, sverige-ryssland
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ingen aning
Senaste köp? mat på frasses
Vad har du dåligt samvete för? för att jag är ett ägg och dum i huvet, de som förstår, förstår!
Vad har du för skor? massor! favoriterna är: converse, mina vita höga puma-skor eller mina "käng-stövlar" eller vad man ska säga
Vad har du på dig nu? mjukisar, slapp t-shirt och huv-tröja. ligga-i-soffan-kläder typ!
Vilken musik har du lyssnat på idag? barbados och dansbandskampen skivan..
Är du vegitarian? motsatsen
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nein
Vad drack du senast? cola
Gillar du att laga mat? jag är så jävla värdelös så det är typ ett straff för mig att behöva laga mat..
När sjöng du senast? igår/idag, jag&bror sjöng björn afzelius Tusen bitar, haha!
Håller du det städat? nä, typ inte. från grejer o sånt, ja. det är inte så stökigt så. men jag är dålig på att hålla undan damm..
Vad gör dig lycklig? umgänge med människor som ger mig positiv energi, som man kan vara sig själv med och känna sig uppskattad, och musik och august såklart! ingen gör mig gladare än när man får august att skratta, eller när han blir jätteglad när man berömmer honom för att han kan sitta själv, min lilla ögonsten!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: charlotte

var inte du till polen 2008? för så vitt jag vet är det den senaste gången! fail evelinaaaa

2009-11-08 @ 01:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0