98 frågor om mig, jag har tråkigt!

1. Tre namn jag lyssnar till:
brölis, ebba, evelina

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
jag är väldigt snäll, ibland för snäll, men nån gång får man väl tillbaka för det! får hoppas på att jag kommer till himlen!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min studieteknik, min vikt (klyschigt!!!)

4. Detta är jag rädd för:
mörker, höjder, ormar, flygande kryp, små rum, komma för sent, clowner osvosvosv jag är rädd för ALLT!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
en riktigt kanonbra utbildning, välbetalt jobb, nyttig hotellfrukost på köksbordet när jag vaknar!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
vända ryggen till min familj, ljuga för A, se filmen Det utan att titta bort MINST tre gånger!

7. Detta tycker jag om att göra:
spela gitarr/piano/sjunga, känna att man lyckas med grejer, ha myskväll bara med mig själv en stund, typ tända ljus, en film och lite karra!

8. Detta vill jag göra just nu:
ha jullov så hela (förhoppningsvis) familjen kommer hem!

9. Bästa känslan:
lycka? typ känna sig älskad och behövd

10. Värsta känslan:
känna sig bedragen/lurad/att man blivit sviken eller något liknande

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
omtänksamhet, värderingar som liknar mina, han ska ju va lite händig och intressen som liknar mina, typ natur, djur o sånt!

12. Är jag kär just nu?
inte kär som i "kär" i en människa

13. Jag vill gifta mig...
kyrkligt, med den rätte/rätta, i en fin kyrka och i en kort klänning med någon svart detalj på!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
bli rik, lycklig och bilda en riktig familj

15. Min käraste ägodel:
min gitarr eller min systemkamera

16. Något jag vill ha i present:
hm, jag fick nyss allt jag ville ^^ nämen, ett busskort, gymkort, en bil

17. Detta har jag på mig just nu:
underkläder, mjukisar, t-shirt o huvtröja.

18. Favoritkläder:
leggings och nån mysig tröja! eller mina slalomkläder!

19. Favoritdjur:
hund!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
det mesta tilltalar mig, alltså musik som har ett budskap, inte typ rihanna och kanye west.. indiepop tilltalar mig mycket, även melodisk dödsmetal!

21. Favoritlåtar just nu:
Kalas - Apologize, Mighty Band - vart ska vi sova inatt

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste: ingen aning, kanske religion eller kultur och idéhistoria!
tråkigaste: naturkunskap

23. Stjärntecken:
skorpion

24. En bok jag älskar:
Bläckmagi - Cornelia Funke, Tordyveln flyger i skymningen - Maria Gripe

25. En film jag älskar:
ondskan eller shrek 2

26. Tv-program jag gillar:
hm, vänner, gilmore girls, dansbandskampen, ensam mamma söker, bonde söker fru och mammas pojkar, haha!

27. Favoritdoft:
ingen aning, inte så inne på det

28. Detta äter jag gärna:
havregrynsgröt

29. Dricker helst:
hm, ramlösa stilla hallon

30. Favoritgodis:
persikor

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
frankrike

32. Färg på mina ögon:
blåa o massa andra random färger

33. Min längd:
163

34. Jag tror på:
gud

35. Jag spelar:
gitarr

36. Person jag beundrar:
marcus

37. Så här bor jag:
en hyfsat fräsch trerummare på bottenvåningen(liten trappa upp) med balkong som jag delar med bror

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
alla döda är borta nu tror jag, vi har bara fyra kaktusar, men två har dött

39. Det här tänder mig:
hm, skägg, bönder och bad guys

40. Det här gör mig avtänd:
egoistiska människor men för bra självförtroende och för dålig självinsikt

41. Favoritfärg:
lila och grön

42. Favoritcitat:
"vem är brölis?" eller "dra du int bakan ve biln?" eller "vet du hur töjd man måste va för att bli fistad?" eller "ligg still och håll käften!"
HK lektionerna alltså

43. En hemlighet jag vet:
varför det heter Trangia-kök!!!!!!!

44. Bästa present jag fått:
jag vet inte, det är så svårt att välja eftersom man blivit olika glad över olika grejer! minns speciellt en gång när jag va jätteliten och min bror kom hem på helgen från umeå och gav mig en spice girls-skiva! då var jag glad! sen har jag fått ett råcoolt designer-linne som inte ens finns i fler exemplar än mitt, det är tufft tycker jag!

45. Senast köpta skiva:
hoho, dansbandskampen 2008 i julklapp till far ifjol!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
alltså åh.. ångest-frågan.. ögonen eller just nu, håret och min töjning i örat ^^

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
hm, magen, benen, näsan eller hakan...

48. Udda förmåga/egenskap:
låta exakt som pikachu!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en wombat eller ett murmeldjur!

50. Vad lyssnar du på just nu?
tv:n typ!

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
städat/middag med familjen

52. Var är dina föräldrar födda?
alltså, jag vet fan inte alls :S umeå och övik, tror jag!

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
nyaste msn!

54. Vilken är din favoritrestaurang?
mammas

55. När badade du i en pool senast?
i en pool? typ i våras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
haha, ja 8ans luciafest :b

57. Hur många barn vill du ha?
4 tror jag! men minst 2 iaf!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
den kommersiella jävla rixfm/lady gaga-skiten

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
nu är jag 18 och får rösta, och jag vet ju åt vilket håll jag drar åt politiskt, man får ju se under valkampanjerna vilka som lägger fram bäst, politiker ljuger ju ändå alltid!

60. Vad har du för TV-kanaler?
typ massor, orkar inte räkna upp

61. Har du åkt moped någon gång?
men ja

62. Har du busringt någon gång?
jappjapp

63. Har du fått felparkeringsböter?
nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
jag vill jättegärna hoppa fallskärm som lite terapi för min höjdskräck!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
thailand

66. Har du en egen trädgård?
nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
alltså jag har ingen aning

68. Kan du alla orden i nationalsången?
garanterat 24/7

69. Badkar eller duschkabin?
hm, badkar tror jag! bara för att jag inte har ett (A)

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
zombieland!

71. Favoritpizza?
ålidhems centrums calzone

72. Chips eller popcorn?
beror på vilka chips, men popcorn är snäppet nyttigare!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
om jag använder så blir det knallrött

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
men varför skulle jag ha gjort det?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
haha verkligen inte och tack gode gud för det!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsinjuice!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
åt ute? det måste varit inatt när vi åt på subban, det var med jeppo o chall!

78. Favoritchoklad?
mjölkchoklad

79. När röstade du senast?
ingen aning, typ om vilket klassfoto vi skulle ha

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
ingen aning

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej

82. Är du bra på matlagning?
riktigt värdelös

83. Klarar du att tanka själv?
jag tror det

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
haha NEJ

85. Pepsi eller Coca Cola?
coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
haha nä

87. Vad var det senaste du handlade?
mat

88. Har du kräkts offentligt?
HAHA ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
den sanna kärleken!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
egentligen inte..

91. Har du ringt något betalnummer?
haha mja, typ ringt o röstat i melodifestivalen

92. Kan man vara vän med sitt ex?
i teorin kan man, men i praktiken fungerar det ALDRIG

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
åh, det var nog harald. r.i.p

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
jag tror inte det! men jag va söt ändå!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag tror inte att jag har något personligt, det är nog telias egna

96. Vad har du i din väska?
jag skiftar väska så mycket så jag tömmer alltid ur dom när jag använt dom

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
sätter igång sova-listan på spotify, eller läser en bra bok!

98. Vad är du tacksam för idag?
att jag hade en kanonkväll igår och för jag att jag har världens bästa vänner som älskar mig trots mina fel och brister och att jag har en familj som bryr sig och älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0