18 starka år!

Nu har jag levt i hela 18 år! Det känns hur bra som helst faktiskt, får göra allt det där man längtat efter (nästan iaf!)! Liksom gå på krogen, köpa snus och cigaretter och sånt, haha! Dagen började iaf vid tolvslaget då J och C suttit uppe med mig och vakat. Då blev det sång och fika och en födelsedagscigg, bara för att jag får! Och jag fick min första födelsedagspresent: biljett till winnerbäck-konserten i november! Det var helt awesome! Sen fick jag en halv natts sömn, kom försent till körlektionen, bokade halkbana, fick G på sv-provet, fick veta att re-provet inte ska bli av, hjälpte en tant som ramlade, njöt av födelsedagen och snön på vasaplan med min kära Agnes, chillade med leila och felix tills charlotta kom, fikade med dom, jesper, charlotte, angelica och pappa, fick presenter, spelade fotboll hela vägen till frasses/la strada, spelade pingis på hartan, snackade med en snubbe på hartan och nu sitter jag här i mitt fina och städade rum och ska njuta av dagen och plugga. Imorgon väntar middag hos charlotte med jesper, angelica och albin och sedan fortsätter vi vidare till bowlingen och sen blir det partaj!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Agnes

hihi pusspuss!:)

2009-11-05 @ 23:38:29
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0