Vare nån som sa lill-lördag?

Veckans enda lill-lördag har spenderats på följande sätt:
- Försov mig, tog mig till skolan på 25 min. Bra jobbat, ebba!
- Åt lunch med världens bästa Jeppo, gott med subway istället för vidrig fiskgratäng/smörja-ish
-
Gick till Bilda och Jesper fick dunka av sig på trummorna
- Köpte 8 mm's töjning, ohyeah det blir awesome och fett snyggt!
- Har börjat töja andra örat också, nöjer mig nog med 4mm där..
- Pluggat NkB typ hela kvällen, fy in i fan så tråkigt..
- Missade adventskalenderna p.g.a ett 40 min långt telefonsamtal med systeryster, tack för att du finns!
- Surrade sönder brorsan med alla möjliga historier, funderingar, problem osv som jag hade på hjärtat, tack för att du finns!
- Fixat och trixat och joxat inför helgen och det ska bli fett mys, har 3 liter vin som väntar på mig!

Nu vill jag att det ska bli helg och fredag så jag får roa mig! Sen gäller böckerna hela veckan, woho! Bra dag, mysig dag, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0