Sentimental kärring!

Det är precis vad jag är just nu. Har sett på Bonde söker fru och spolat fram tiden typ 10 år och längtat. Efter allt "det där", och ja, ni vet precis vad jag menar. Det där fruktansvärt perfekta romantiska som man inte ens kan föreställa sig idag. Jag blir helt lyrisk av bara tanken liksom! Satt med blöta ögon och bara blev lycklig av att föreställa sig det. Jag vill inte gå och lägga mig själv varje kväll. Jag vill ha nån som man väntar på ska komma hem från jobbet på eftermiddagen. Men det ska inte bli fel, det ska va perfekt och jag ska va lycklig. Haha, fan vad gammal jag låter, men under mina 18 levnadsår har man ju varit med om det ena OCH det tredje. Man har fan strulat runt och varit som nån yrhöna som varken vetat upp eller ner. Strulat till det och vecklat ut skiten igen, halvt iallafall. Då kan vi konstatera detta: jag behöver en stabil människa i min tillvaro. En person som gör att jag slipper gå livrädd och liksom offra allt på ett kort bara för att jag är så rädd för att typ..end up alone, igen! Ensamheten är outhärligt. Det är så jävla tyst, jag kan inte prata med nån om min värdelösa dag, finns ingen man kan surra med när man hänger upp tvätt, ingen man kan skvätta vatten på lite busigt när man diskar, ingen man kan gå kvällspromenad med, ingen att säga godnatt till på kvällen. Men då var det ju dilemmat: jag orkar inte bli sårad igen. Nu jävlar är jag vidrigt negativ, men liksom, så är det.

Jag reflekterade över ytterligare en grej när jag kollade på tv och försökte glömma bort att det va tyst och mörkt. Killar säger typ alltid först "jag älskar dig". Har jag fel? Så har det alltid varit i mina fall. Även fast jag tycker att jag kastar mig in i värsta känslomässiga karusellen med sånt där, så har det ändå alltid varit den andra som sagt "jag älskar dig" först. Jag antar att jag har lite självbevarelsedrift ändå? Hoho, knappast!

Dagens och gårdagens skratt bjöd min kära bror på. Och det krävs en förklaring, så här kommer en bild:


Och nej, vi kommunicerar inte verbalt längre, vi skriver det på Kom ihåg-tavlor från Norrmejerier.

Nu, små äckel, ska jag sova bort svinvaccins-helvetet! Hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0