Hur bra?!?!

Jajameeeeen, har haft världens bästa dag. Tar det kortfattat:
- fick sällskap från stan till körskolan
- asbra på körlektionen, tre grejer att tänka på, jag skaaa!
- bokat teoriprovet och uppkörningen!!!
- surrat om studenten!!!
- äcklig lunch med awesome folk
- tjuvröka bakom hörnet
- asrolig debatt på samhällskunskapen, (självklart fick man representera det tråkigaste, men lättaste: miljöpartiet)
- gick på stan med Märta
- fixade kod till mitt visa-kort
- shoppade lite, yeeeees!!!
- har fått en fungerande och icke-glappande laddare till datorn, tack pappsen!

och nu har jag mycket höga förväntningar på kvällen! Det har liksom varit typ världens underbaraste dag (+ snöflingan jag såg idag, hur awesome?!) så den måste ju bara följas av en bra kväll, eller?

Är stolt över att jag inte ska leka fyllesvin på krogen i helgen, bra jobbat! Nu ska jag klä på mig, dricka vin och kolla på nåt avsnitt av typ ph eller nåt, och bara ta det lugnt.

Ha en bra kväll! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0