Fy helvete.

Ej glad, känner mig helt tom inuti av nån anledning. Bästa var att träffa Jesper och gänget idag, fick mig på andra tankar. Kan inte säga att det här beror på nån eller så, mest bara att jag blir så äckligt besviken på mig själv, samma misstag om och om igen. När ska jag lära mig? När ska jag få må bra? Men, man lär sig ju av allt. Det kommer ju nåt bra ur allt som händer. Orkar bara inte gå i bitar hela tiden. Hela jävla tiden. Jag liksom lurar mig själv att allt är så jävla bra, sen råkar verkligheten kom ifatt och där rasar allting. Gång på gång på gång.

Jag är ett jävla vrak. Jul suger. Alla som är lyckliga borde brinna i helvetet.
Puss och kram på er sötnosisar (L) <3<3<3<3<3

USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0