Dryg dag

Jajamen, körlektion imorse, gick awesome! Framstegframsteg, bara 3-4 lektioner kvar, sen jäääävlar! (Har önskat mig en bil i julklapp!) Sen blev det Nk-prov, gav det en halvtimme och nailade det, hoho! Sen drog jag till repan och kollade på när jonas lirade trummor (grymmast ever) och jeppo på sin nya taranis-bas, fett snygg! Isac gjorde ingenting, haha. Sen gick vi och käkade, drack kaffe, snackade om balettdansöser, magnus samuelsson, fula människor o.s.v. Sen stack Jesper så jag fick hänga med jonas och isac, helt klart awesome. Skrattade så jag dog! Drack glögg. Köpte korv. Besökte stamkundernas underbara värld. Fick nötter i håret. Kollade på töntiga spelpjäser typ (?). Ah, nu gäller svenska, språkhistoria, universums tråkigaste. Sen blir det religion, har missat de två senaste lektionerna så att det är bäst om jag är på alerten. Eller nåt. Hehehehhe.

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt detta otroligt tråkiga ämne, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0